söndag 13 februari 2011

Nybadad

My ligger inbäddad i en filt och myser. Hon har precis badat.

Hon sov till 08.00 idag men bara för att gårdagen blev lite fel gällande sovtider. Vi var hos Tom, Maria och Liv. My, Liv och Lykke skulle sova i samma rum. Liv somnade först sedan la vi in My som somnade men vaknade av att Lykke sprang utanför rummet och saknade My. Jag försökte få henne att sova igen fast i den stora sängen. Precis vid insomnande skulle Lykke sova och det var ju mycket roligare att prata med Lykke än att sova:) Vi tog ut My. Lykke somnade efter en stund och då la vi in My igen. Hon blev så arg och skrek i högan sky och väckte Liv. Liv fick gå ut och jag och Mattias la oss bredvid My i den stora sängen. Hon somnade till sist och sedan kunde Liv få lugn och ro i sitt sovrum. Puh. Detta är inte min grej:) planen gick åt fanders men till sist sov alla barnen. Vi tog bilen hem 00.15 och var i säng 00.45. Jag har som vanligt sovit dåligt och jag längtar inte efter veckan med mycket tidig uppstigning.

Nu ska jag klunka kaffe..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar