söndag 13 mars 2011

Ont i halsen

>
Usch, jag har så ont i halsen. Jag vill helst inte prata. På nätterna ligger jag och sväljer och harklar så på morgnarna är min hals helt slut.

Igår var vi hos Joel, Jossan och Lykke. De bjöd såklart på supergod mat och trevligt sällskap. Tjejerna hade disco och lördagsmys.

Nu badar My. Idag fick Mattias ta det ansvaret. Jag undrar hur det ska gå?! Han har inte tvättat hennes hår innan. Jo, kanske en gång. Man måste göra det försiktigt för annars blir det många tårar. På något vis löser han nog det:) Med eller utan tårar.

Jag hade tänkt att gå på knattebio med My idag. De visar filmen klockan 12.15 och då sover My. Det blir alltså ingen film. Undra vad vi ska göra istället?!

1 kommentar:

  1. Lilla dockan så söt hon är och kan sjunga med. Du måste gå till doktorn Frida, det är väl halsfluss eller nåt och det är inte att leka med. Puss o kram Mamma

    SvaraRadera