onsdag 1 juni 2011

Mjukglass

Sitter i lastbilen på väg till Hovmantorp. Vi har nycklarna i handen och allt har gått bra. Golvet levererades när vi var klara. Mattias bar in hela lasten och jag dammsugare ovanvåningen tills dammsugaren la av. Jag tror den blev överhättad.

Vi har 9 mil kvar och jag är så sjukt sugen på mjukglass. Jag kan dock inte säg något till föraren eftersom han är sjukt stressad som vanligt. Skriker på bilarna som är i vägen och drar i svängarna. Att åka lastbil när man är gravid är inte att rekommendera. Sigro stänger 18 och vi måste ju vara där innan. Det fattar jag ju också men ändå. Lite dricka hade också funkat men jag får snällt vänta. Det positiva med det är att jag inte behöver gå på toa. Det har jag inte behövt på hela dagen vilket kanske inte är lika positivt. Vätskenivån är nog inte den bästa. Hoppas dessa 9 mil går snabbt. Puh!

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar