fredag 2 september 2011

Sover

Nea ligger och sover. My är på väg till dagis. Jag sitter i soffan och väntar på att Mattias ska köpa smör.

Nea är väldigt snäll. Hon skriker knappt, sover mycket och äter bra. Hon hade redan igår börjat vända i vikt. Vilket inte är så vanligt enligt barnmorskan. Glupsk liten dam.

Jag hade feber första natten här hemma. Det berodde säkerligen på att mjölken i brösten rann till. Inatt har jag svettats otroligt mycket. Det kommer jag ihåg att jag gjorde sist oxå. Man känner sig uttorkad när man vaknar och vill bara dricka mängder av juice. (inte vatten) konstigt. I övrigt sover jag dåligt, har fruktansvärt ont i brösten och har en massa onda eftervärkar. Men trots detta är jag världens lyckligaste. Jag har två fina döttrar och en underbar kille. Livet har precis börjat:)

1 kommentar: