söndag 5 maj 2013

Hysteri

Igår var en ganska hysterisk dag. Vi hann med mycket och jag satte mig ner i soffan först klockan 21.30.

Jag tränade, Mattias jobbade, jag och barnen planterade blommor ute, jag lagade lunch, Nea sov, Mattias kom hem och vi handlade till kalaset, jag och My bakade tårta, jag pyntade inför Mys kalas, Mattias bakade frallor, vi plockade upp porslin och jag fixade vår kökshylla. Just de. Mattias grillade också.

Sen var vi trötta!

Idag blir det barnkalas. Vi har kallat in experthjälp på lekfronten. Kitte och Bengan kommer hit och hjälper till. Tack och lov. Ett extra plus är att man inte behöver bjuda in alla dagiskompisar utan bara de barn som är i samma ålder. Så totalt är det 8 barn som är 4 år och sedan hänger det med 4 småsyskon i varierande åldrar. Lagom tycker jag.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar