torsdag 6 juni 2013

Att fota förberedelsen inför ett bröllop

Att få vara med när det pirrar som mest i magen. Det är grejer det. 

Jag och Caroline Sohl fick vara med Pernilla och hennes tärnor under förberedelsen. Vi hade fått äran att fota Pernilla och Pelles stora dag. Ett brudpar som jag lärt känna ganska väl genom mail och möten. Ett par som alltid välkomnar med öppna armar och ett stort leende. Jag fick vara där med dem. Det är speciellt. 

Pernilla och Pelle. Ni är fina ni. Ta hand om det <3

Eftersom jag har massor av bilder. Såklart. Och eftersom min företagsblogg verkar vara ovän med mig så postar jag det här. Jag kan inte vänta längre. Jag vill inte. Detta är första delen. Förberedelsen. 


























5 kommentarer:

  1. Jättefina bilder Frida! Duktig du är!

    SvaraRadera
  2. Jättefina bilder Frida! Duktig du är!

    SvaraRadera
  3. Super duper fina bilder. Du anar inte vad jag önskar att du fotat vårt bröllop. Vi firar 5 årig bröllopsdag nästa år, kanske dags att göra om det då :-)
    Kram Hanna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hanna, har du sparat din klänning så kör vi tycker jag:) Det hade varit hur kul som helst:) Låt oss <3

      kram kram

      Radera