torsdag 25 juli 2013

Emma, Daniel och Wilma i Hällevik.

En familjefotografering i underbara Hällevik. Som ni vet är familjen i Hällevik och hälsar på mamma och Göran ibland. Då brukar jag passa på att boka in familjer som vill ha en fotografering. Så var det med Emma och Daniel. Vi bokade för ett tag sedan eftersom jag visste vilka dagar jag skulle vara nere i Hällevik. Nästa inplanerade besök är den 30 aug -1 september då det är bröllop. Jag har tid över för  barn/familjefotografering om ni skulle vara intresserade.















2 kommentarer:

  1. Therese Sommestad25 juli 2013 kl. 14:50

    Underbara kort Frida!!! Jätte fina på Mille oxå.
    Jag får så mycket beröm för våra bilder och som jag sagt tidigare så är vi jätte nöjda.

    Kram Tessan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla! Vad glad jag blir att du känner så:)

      Kram

      Radera