onsdag 18 september 2013

Frida och Mattias kök i sköna hem

För väldigt länge sedan fotades vårt kök av fotograf Rebecka Martyn. Hon och stylisten Mikaela Gustrin var här och fixade och fotade under en eftermiddag. Detta reportage hittar ni nu i Sköna Hem. Ni som följer mig här har tidigare sett några bilder från vårt kök men nu är det riktiga bilder i en tidning.

Jag har ritat köket själv med hjälp av en sådandär köksritare eftersom jag inte kan måtten på allt. Men jag ritade upp det på vanligt papper med alla materialval. Som jag höll på. Jag kunde vakna mitt i natten och komma på idéer och väcka Mattias som var måttligt road. Det enda jag kan komma på som negativt nu i efterhand är att det skulle vara ännu större så vi hade fått plats med stora gamla vitrinskåp där vi idag har hyllor. Men man kan inte få allt ;)

Så köp nu Sköna Hem och läs om vårt kök.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar