torsdag 10 oktober 2013

Bröllop och kräksjukan

Veckorna går så fort. Allt som ska hinnas med och göras. Idag efter jobbet körde jag iväg för att leta efter platser inför lördag då jag ska fota ett bröllop. Jag har helt fria händer och de litar på mig. De vill inte styra mig med önskemål hur bilderna ska vara. Det är inte vanligt att få full frihet. Samtidigt är det nervöst. Kommer de bli nöjda i slutändan?! Jag är även gäst på bröllopet så jag kommer bara att fota fram till middagen sen ska jag bara njuta :) 

En mindre rolig grej just nu är att Nea spydde inatt. Hon har varit pigg hela dagen och har ätit. Men nu ikväll när hon la sig kom det igen. Usch. Hoppas nu att vi inte blir smittade. Vi trycker i oss vitpepparkorn och whiskey. 

Några bilder från mitt letande idag.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar