tisdag 31 maj 2011

Filmmys

Febern har fortsatt likaså snuvan och slemmhostan. Hon har också varit lös i magen. Jag bytte flertalet blöjor igår. Det är inte lätt att byta med en stor mage i vägen. Vi har ju inget skötbord utan vi har en madrass som vi lägger ut på golvet när vi behöver. Inte så lätt då kan jag säga.

Igår åt hon en halv glass och drack äpplejuice. Idag fortsätter hon med att äta just ingenting. Varken yoggi, macka, smoothie eller blåbärskräm funkade till frukost. Hon dricker i alla fall äpplejuice. Jag antar att det räcker?! Resultatet blir en kinkig och sjuk tjej. Nu har hon 38,3 så jag avvaktar med att ge henne Alvedon. Det kanske stannar där. Det är så jobbigt att ge henne alvedon eftersom hon får supp. Vi har försökt ge henne flytande men hon vägrar. Men det innebär ju inte att hon vill ha supp men vi är tvungna ju:( Någon som har ett annat tips? Det känns sådär.

Nu har jag bäddat upp en myshörna med puffen, täcket och kudden framför Karlsson på taket. Vi får se hur länge hon tycker det är kul. Hoppas febern inte blir högre nu för vi ska ju besiktiga huset imorgon. Tanken var att vi skulle köra ner till Växjö och hämta badrumsinredningen imorgon efter besiktningen. Nu får vi se hur det blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar