onsdag 25 maj 2011

Fröken ordning och reda

Nu vet jag att Joel och Jossan skrattar gott. Jag är en ordningskvinna och älskar att planera. Visst det blir lite för mycket ibland. Men ibland är det nödvändigt. I alla fall om man är som jag. Jag lägger fram kläder till mig själv dagen innan och nu när jag och My är hemma själva lägger jag även fram hennes. Jag lägger saker framför ytterdörren som jag ska ha med mig, ex träningsväska, Mys keps.. Ibland dukar jag fram frukost tillbehören såsom glas och smörkniv. Ikväll har jag även tvättat håret för att slippa greja med det för mycket imorgon bitti. Detta är bara några förberedelser inför morgondagen:) Ha en bra kväll. Håll tummarna för att bebisen i magen sover inatt.

2 kommentarer:

  1. Haha... ja det är ungefär som hos oss;) Nädå skämåsido så skulle jag önska att jag hade lite mer av den ådran. Men du he hjälpt mig en bra bit på vägen och inspirerat mig och faktiskt så känns det ju ganska skönt att vara förberedd:) puss

    SvaraRadera
  2. Ärvt från mig tror jag. Jag gör likadant. Allt ska ligga i en snygg hög, det sparar man mycket tid på.

    SvaraRadera