tisdag 12 juli 2011

Tisdag morgon och semesterdag 2

Alltså vad jag sover illa om nätterna. Varje gång jag ska vända på mig får jag kramp i vaden, ibland i båda. Det är inte skönt kan jag säga. Då får jag böja ut den/dem och så värker det lite efter. Sedan sover jag en stund och så får jag kramp igen. Dessutom har jag sträckt något precis vid vänster skuldra. Det gjorde jag förra veckan när jag gick upp för trappan. Hur kan man sträcka sig då?! Det är ju löjligt. Funderar på om det hade något att göra med att jag putsade alla fönster från insidan. Men det borde väl hänt just då och inte en halvtimme senare?

Just nu leker jag och My på hennes rum. Eller hon leker väl mest. Jag försöker dricka mitt kaffe och titta lite på internet. Idag ska vi köra och handla. Men det får bli efter att hon har sovit sin middagslur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar