måndag 28 november 2011

Matkasse och skönhet

Idag har vi beställt Linas matkasse. Leverans av första kassen kommer den 19 dec. Sedan varannan vecka. Jag beställde även till Linas fruktkasse. Det ska bli spännande att testa.

Jag har även beställt schampo, leave-in-balsam och ansiktskräm för halva priset på nätet. Perfekt!

Nea är piggare än vanligt ikväll. Jag trodde att hon skulle vara trött efter sin första vaccinering men icke. En sprudlande gladare och spralligare tjej får man leta efter.

I övrigt har vi betalt räkningar och gjort budget. Ja, varje månad gör vi en budget. På så vis får vi ordning och reda på vårt sparande. Pensionssparande, barnbidragssparande, bröllopssparande och övriga sparande. Detta gör det roligt att göra budget:) Som annars låter lite tråkigt.

Skickat från min iPhone

4 kommentarer:

  1. Då blir det Linas matkasse över jul? Har hon skinka med? Ring Göran i veckan så får du receptet till skinklagen.

    SvaraRadera
  2. Börjar 19 dec framåt i 5 dagar sedan blir det ju inte förrän efter nyår:) så det passar perfekt!! Kram jag ringer göran

    SvaraRadera
  3. Ni är inte kloka. Vi gör budget varje år. :) KRAM

    SvaraRadera
  4. Är man ekonom så är man:) testa vettja:)

    SvaraRadera