onsdag 9 januari 2013

Inför dagisstart

Tack till alla er som erbjudit sig att ställa upp som modell till min Boudoirfotografering. Det var väldigt många som var intresserade plus att jag själv hade kontaktat några. Jag hade själv ställt upp för det är väldigt roligt att ha sådana bilder på sig själv. Det lär vara en egokick att se sig själv så fin när man blir gammal. 

Idag är en vanlig dag. My är på dagis och Nea är hemma och röjer. Jag får ha koll på henne hela tiden nu. Hon har lärt sig att öppna alla våra tunga kökslådor, öppna kylen och vill gärna slänga saker i golvet. Idag har en glaskopp gått sönder. Hittills. Det är nog bra att hon börjar dagis på måndag för jag hinner inte med här hemma. Hon behöver kompisar och aktivitet som jag inte kan ge henne. 

I eftermiddag ska vi hälsa på Jossan tänkte vi. De stora barnen längtar efter varandra och snart hinner vi inte ses i veckorna. Lika bra att passa på denna sista vecka;) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar