tisdag 24 maj 2011

Slut

Idag är jag helt slut. Igår när jag la mig bråkade pulsen med mig. Hjärtat slog snabbt. Hjärtat slog sakta. Hjärtat slog dubbelslag. Så höll det på ett tag. Jag märkte att barnet i magen också blev orolig och sparkade och fifflade. Jag har knappt sovit inatt. Vaknade trött, illamående och med en faslig huvudvärk. Sedan känns det som om jag redan har vatten i kroppen. Kan det stämma? Ni vet, lite motstånd i handen när jag knyter den. Jag tycker att det verkar tidigt.

Jag har varit och lämnat My på dagis och nu ligger jag i soffan och vilar. Jag ska ta och sova en stund och hoppas på att det blir bättre.

Mattias är iväg på kurs. Han åkte 05.30 imorse och kommer tillbaka torsdag kväll sent. Rolle ska hämta My idag och på torsdag. Kitte och Bengan kommer imorgon och hälsar på en sväng. Jag blir så omhändertagen av mina svärföräldrar. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar