onsdag 25 maj 2011

Tidningar

>

> Dessa tidningar passar mig just nu. Jag blir bara deppig av att läsa modemagasin med alla tips på läckra vår/ sommar kläder samt årets bikinisar. Nej, jag får hålla mig till smink/hår och gravidmodet.
>
> Sovit som en kratta hela natten.. Igen. Helt slut imorse. Jag får försöka släpa mig till jobbet imorgon trots att orken tryter. Det är kanske såhär det ska vara nu. Vaken tid om natten och på dagen... Tur att det inte är så lång tid kvar till semestern. Plus att vi precis om en vecka har nycklarna till vårt hus. Fatta, en vecka kvar sedan är vi husägare på riktigt. Bara badrumsinredning och golv som ska fixas sen flyttar vi in. Jag förstår inte hur vi har klarat att bo på 48 m2 i ett helt år med ett barn och jag som gravid. Jag och Mattias är nog som gjorda för varandra:)
>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar