måndag 11 juli 2011

Jag vill så gärna campa..

Vi bestämde oss i våras att vi inte skulle följa med på den årliga campingen i Tyskland. Alla andra som brukar åka bokade in sig plus några till. Men inte vi. Vi tänkte på min mage och graviditet. Jag skulle inte orka. Sunt förnuft! Men om jag ser på det nu idag så skulle det ju gå. Det skulle vara lättare och bättre. Hela dagarna med en massa hjälp och jag hade inte behövt jobba hemma i huset. Hur tänkte jag?! Varför la jag inte detta i ena vågskålen?! Det enda som hade varit knivigt hade varit att sova på en luftmadrass men det hade ändå vägt upp resten. Så nu surar jag på ett dåligt beslut. Det är lätt att vara klok i efterhand.

Idag klockan 10 kommer en trädgårdarsarkitekt till oss. Hon ska hjälpa oss att planera ute. Vi är ju kassa på trädgård och nu är det verkligen inte en trädgård. Den kommer säkert inte att anläggas i år men ritningen kommer ju vara en långsiktig plan:)

Sedan ska väl jag och My leka och fixa hemma. Det är massor som inte är klart inne. Det har fått stå i skuggan av allt måleri i helgen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar