lördag 2 juli 2011

Till stan

Vi är på väg in mot stan. Det känns som en utflykt nu när vi inte bor där. Nästan exotiskt. Vi behöver verkligen en dörrmatta och några andra saker. Så det är tanken att vi ska fixa det.

My tror fortfarande att huset är ett tillfälligt boende. Hon sa nyss att vi skulle åka hem. Stackars liten. Hon har mardrömmar om nätterna och svårt att somna på kvällarna. Hon skriker och är jätteledsen så vi får sitta hos henne och klappa henne på huvudet. Mattias har lagt sig hos henne när hon vaknat mitt i natten och sedan smugit ut igen när hon somnat. Inatt vaknade hon dock när han gick ut så jag satte mig på golvet bredvid tills hon somnat. Tog bara 45 minuter. Vi tror att det handlar om att hon är otrygg i huset och fått en ny säng. Hoppas detta lägger sig under semestern. Jag tycker så synd om henne:( dessutom är det väldigt vanligt när ett syskon kommer så jag antar att både jag och Mattias kommer att ha fullt upp i höst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar