måndag 24 oktober 2011

Volvo besöket

Besöket på mitt jobb gick bra. Nea sov sig igenom ett möte och var vaken på fredagsfikat när hon fick paket och jag kaka.

För er som inte vet så jobbar jag på Volvo personvagnar som program controller på utvecklingsenheten. Det innebär kortfattat att man ansvarar för att en enhet når sina mål gällande pengar för artiklar och engineering. Det innebär att man är med i olika bil projekt och följer med i alla skeden för att hålla målen. Det roligaste är nya bilprojekt eftersom man får vara med och lära sig allt det nya på bilarna som kommer om 4-5 år. Det är kamera och mobil förbud därför kan jag tyvärr inte visa er någon bild på min arbetsplats.

Det var i alla fall trevligt att få träffa mina arbetskompisar:)

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar