lördag 21 januari 2012

Bodelssons by the sea

Innan jul bokade jag boende till mig och Mattias för bröllopsnatten och ytterligare två nätter på Bodelssons. Jag skickade ett mail till Leena som driver stället med sin man. Det visade sig att hon är en gammal klasskompis mamma. Hur roligt som helst. Vi har även bokat in våra närmsta vänner där som agerar tärna, toastmasters och best man. Våra bröllopsfoton kommer att tas i omgivningen vilket jag tror kommer bli väldigt fint. Det finns hav, åkrar, skog och grusvägar som får hjälpa fotografen på vägen. 

Vi har även bokat fotograf. Det är en gammal kompis till Mattias som verkligen är grym på att fota. Jag älskar hennes bilder och det är det viktigaste. Se exempel på hennes bilder HÄR




Bilder lånade från Bodelssons by the sea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar