måndag 16 januari 2012

Nytt hemma

I helgen när Mattias jobbade passade jag på att göra om lite här hemma. Jag flyttade runt skålar, kannor, la till lite, tog bort lite och så blev jag nöjd. Jag har också lagt några nya kuddar i soffan som jag skickat efter från H&M. 

Det är väldigt kul att fixa och dona hemma. Tyvärr finns den tiden inte nu. Men ibland så får jag ett ryck och gör om i en hörna eller så. Vi har massor kvar att göra uppe på våning två. Exempel som att göra klart Neas rum och inreda vårt sovrum. Där har vi inte ens en lampa installerad. När vi väl börjar med det så ska jag ta före och efter bilder. Jag vet exakt hur jag vill ha det:) Som med allt annat kan man säga. 


Hyllor från Ikea


Gjorde några ettiketter




Nya kuddar från H&M


Mörkgrå romantisk soffa från Mio

1 kommentar: