fredag 10 februari 2012

Vårt kök

Igår kom svärmor hit för att hjälpa mig med barnen tills Mattias kommer hem på lördag. Vi åt hämtmat, drack ett glas rött och badade badkar. Ja, inte svärmor då. Men vi andra. Jag, Nea och My.

Idag har jag varit och "knäckt" rygg och nacke. Jag har ont i ryggen och huvudet dagligen. Det kommer från olika låsningar i ryggen som måste fixas. Jag var där redan klockan 8 imorse. Sedan har My och svärmor varit och klippt sig hos Anna. Nu är vi hemma och dricker kaffe.

Bjuder på några bilder från vårt kök såhär på en fredag:) Köket är från Ballingslöv. Jag måste säga att vi är verkligen missnöjda över deras återkoppling. Vi fick fel färg på vår bänkskiva och vi har försökt att reda ut detta med dem men de hör inte av sig. Damen vi beställde köket av är på vår sida och vet att det är fel färg men ändå händer det ingenting. Nu har vi bott i huset 8 månader. Märkligt! 







Kök från Ballingslöv



Egengjorda spottar 



Vit kompaktlaminat som bänkskiva 




Inbyggd kaffehörna




Koppar spots Star




Micro och ugn från Siemens




Höga Tolix pallar till köksön







Peugeot pepparkvarn




Vit kitchen aid




Nespresso maskin samt Filippa K muggar




Fyrkantig diskho





Koppar spots Star och vit högtalare i taket

2 kommentarer: