tisdag 28 augusti 2012

Tjatet är hemma igen;)

Jag och Nea har gått runt i våra pyjamas hela förmiddagen och myst. Vi har liksom ingen ork efter kalaset igår. Medan Nea sov så försökte jag mig på att göra en hemsida. Det gick inte så bra men jag ger mig inte. Jag ska fortsätta ikväll och intala mig själv att det går inte att göra på 1 timme;) 

Nu har vi varit och hämtat My på dagis och vi ska alldeles strax fika på mackor och bubbelvatten. Eller ja vi ska göra det nu då My står och skriker att hon är sååååååå hungrig. Detta tjat, mina vänner, gör mig tokig. 









2 kommentarer:

  1. Skulle lätt anlita dig till att fota våra barn :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är bara till att anlita:) maila mig så kan vi prata mer. Jag åker ju förbi ert?! när jag åker till hällevik. Det går ju att fixa nästa gång vi åker hem.

      Kram

      Radera