tisdag 25 september 2012

Välkomna till skrikfest!

Under förmiddagen har vi varit och hälsat på Mattias på Audi. De har flyttat sina begagnade bilar till ett ställe över gatan. Ett jättfint ställe som kommer ha invigning i helgen. Jag gillade de detaljer som Mattias kanske inte tänker på. Men jag tänker ju fotomässigt:) 

Efter lunch tillsammans med Mattias kollegor åkte jag därifrån med två skrikande barn som somnade in på väg hem och vakande, när jag stannat bilen, med illvrål. Så har det fortsatt. Barnen skriker, jag skäller, de surar, gnäller och jag skäller. En mycket trevlig dag idag. Vi gillar varandra starkt här hemma. 

En kompis från Canada som jag pluggade med i Paris är faktiskt i Göteborg idag. Nästan alla tjejer som pluggade ihop har samlats och sitter på ett fik och umgås. Men jag orkar inte ta med två skrikbarn in till stan. Det blir bara otrevligt och jag kommer inte höra något av vad som sägs ändå. 











1 kommentar: