fredag 2 november 2012

Det råder kaos i badrummet

Herrgud. Ibland (läs ofta) blir det kaos här hemma. Idag när jag stod i duschen så började Nea gråta och My gick in med Nea på toaletten. Jag skyndade mig att duscha bort allt balsam i håret så att jag skulle kunna trösta henne. Då går Nea bort till toaletten och börjar lägga ner sin snutte där. Jag skriker till My att "ta bort den" men eftersom My bara är ett barn så förstår hon inte sådana snabba ryck. Jag öppnar duschdörren och slänger mig ut med duschslangen i ena handen och lyckas rädda snutten från en tvätt. Tyvärr råkar jag samtidigt spruta ner hela My och badrummet med vattenslangen. My blir ledsen och genomsur. Nea blir ledsen igen för att jag slängde iväg hennes snutte. Det var bara att stiga ur duschen och försöka trösta två ledsna barn med balsam i håret. Ja, ni fattar... Herregud! 

 

2 kommentarer:

  1. :D haha... Tack för att du förgyllde min fredag o att du delar m dig av ditt kaos ;)
    Kram Helena T

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inga problem:) hahaha.. nu tycker jag det är roligt men just då var det kaos;)

      KRAM

      Radera