söndag 30 oktober 2011

On the road again

Ja, nu sitter vi inpackade i bilen på väg till Göteborg. Sorgligt att lämna Hällevik och familjen. Jag hade längtat så mycket efter denna helg och nu är den redan över:(

Innan vi påbörjade vår 3 timmars resa stannade vi hos min farmor på kaffe och kaka. Min bror och pappa var också där. Så nu har jag blivit firad av alla, nästan. Min syster yster var sjuk så hennes paket får jag nästa gång:) Något att längta till.

Ny vecka imorgon. Får planera lite i bilen nu på väg upp. En sak är bokad i alla fall. Vi ska mysa med Kitte på onsdag då dagiset är stängt. Träning och mys med Jossan ska jag också planera in i min kalender. Jag ska även hitta på en aktivitet längre fram som man kan drömma om. Någon som har förslag?

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar