onsdag 12 oktober 2011

Status för idag

My har inte kräks inatt. Nu på morgonen har hon ätit en macka och druckit massor. Ibland blir hon lite ängslig och säger att hon kissat men det har hon inte. Det kanske kör lite i magen på henne.

Vi andra mår bra. Inga symptom än. Jag räknar ner 48 timmar nu och hoppas på att vi inte får något. Jag har städat badrummet nu och börjat tvätta handdukar och lakan. Bort med sjukdomen.

I övrigt försöker jag roa My och bära på Nea. Jag tror att vi ska köra en sväng med vagnen i eftermiddag. Det är strålande sol ute och jag vill inte häcka inne hela dagen.

Träningen då?! Ja, åter igen blir den lidande. Maten då?! Ja, gainomax har jag i kylen. Jag ska fixa pannkakor till My i eftermiddag om hon orkar äta:)

Altanen då?! Ja, den är snart klar:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar