tisdag 8 mars 2011

Datorn är tillbaka

Vår dator har varit sönder men nu är den äntligen lagad. Det känns konstigt att inte ha en dator. Man blir liksom utestängd från omvärlden:)

Ikväll ska vi äta hämtmat. Rolle har hämtat My och nu väntar jag på att de ska anlända hit från hotellet där de har lekt sedan dagis. Jag tror att jag satsar på thai mat medan grabbarna och My tar en varsin pizza.

Imorgon ska vi ut till huset för att titta på färg med målaren. Vit är ju inte bara vit. Så imorgon gäller det att vi hittar den vita färg som passar våra väggar till kök och lister bäst. Jag ska försöka ta lite bilder så att ni får se lite mer av insidan. Spännande. Eller om jag nu tänker efter så undrar jag om det var kaklet vi skulle titta på. Ja, jag skyller på graviditeten. :)

1 kommentar:

  1. Men vad tråkigt med husbloggen! Kan du inte tömma picasa kontot på några bilder? Där läggs alla bilder som du laddar upp på bloggen. Och så försöka förminska bilderna som du lägger upp, det spar mkt plats. :) vore ju kul om du kunde fortsätta med husbloggen! kram och en härlig kväll till er!

    SvaraRadera