onsdag 9 mars 2011

Ensamma hemma

Imorse besökte vi vårt hus. Kakelsättaren var på plats och vi gick igenom vart och på vilket sätt allt kakel/klinker skulle sitta. Han verkar superbra. Vi överlämnade kladdkakan och jag hoppas han tyckte den var god. Som vanligt fick jag inte med mig någon kamera. Bara min iphone som inte tar så bra bilder. Jag skyller på graviditeten men vad skyller Mattias på?! :) Denna vecka ska kaklet vara lagt. Nästa vecka ska de sätta upp köket och trappan. Sedan ska vi åka dit igen för att välja färg så att målaren kan börja måla. Det går verkligen framåt nu. Det känns underbart. Jag orkar snart inte med dessa futtiga kvadrat.

Mattias åkte till Tyskland idag och kommer hem sent på fredag kväll. Därför hämtade Rolle My från dagis. Jag jobbade till 17.30 och styrketränade en halvtimme efter. Jag köpte med yoghurt på vägen hem för My ska få frukost imorgon. Jag och My åt lite rester från igår och sedan fick hon bada. Vi avslutade kvällen med tandborstning och godnatt saga. Jag har sedan dess lagat mat till imorgon, diskat och plockat undan. Nu ska jag lägga mig i soffan och bara päsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar