onsdag 31 augusti 2011

Nea Iveskär

Det blev Nea Iveskär. Det var faktiskt min mamma som kläckte det namnet. Det känns passande och både jag och Mattias tycker om namnet. Dessutom passar My och Nea ihop. Man får ju tänka lite på allt när man ska välja namn.

Nu ska snart Nea in till doktorn för undersökning. Jag hoppas det går bra för då får hon åka hem och träffa sin storasyster. Vad My säger? Min mamma och min pappa. Detta ska bli spännande...

Ni som sett bebisbilder på My ser kanske likheten?! :)

4 kommentarer:

  1. så himla söt!!! Och vilket fint namn!!
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  2. Bästaste lilla flicka, tillsammans med My. De är ju sååå lika. Mormor

    SvaraRadera
  3. Jättefint namn...

    Gud vad lika dom är...

    Kram på er...

    SvaraRadera
  4. Ja alltså likheten är ju helt otrolig, det ser ju ut som My! :) Gillar verkligen namnet, såå fint! Puss

    SvaraRadera