torsdag 18 augusti 2011

Regn och 0 bebis i sikte

Nej då. Det är strålande sol. Jag har varit och köpt ett par extra regnbyxor till My. Det går ju inte att släpa regnstället fram och tillbaka från dagis. Då kommer hon få vara blöt säkerligen rätt ofta då mitt minne verkar ha försvunnit. Köpte även tre par byxor, köp tre betala för två, på Lindex. Jag ser framför mig hur Mattias kliar sig i huvudet och suckar när han läser detta. Han tror att kläder får man på köpet när man skaffar barn. Vaddå hon har ju ett par byxor brukar han säga?! Tänk om man hade klarat sig på det:)

Jag har även hunnit ut till Jossans och Joels hus för en titt, samt en lunch med Jossan och hennes mamma.

Nu ligger jag i soffan och väntar på att få köra och hämta min tjej. Idag ska hon sova där så vi bestämde att jag skulle vara där klockan 13. Om att ifall hon inte somnade eller om hon nu somnar så att jag är där när hon vaknar. Hon var lika ledsen när jag lämnade henne idag:( Jag var tvungen att köpa några klistermärken till henne i affären som hon ska få nu i eftermiddag.

Ni som undrar över det här med förlossningen så vill jag bara säga att det inte hänt något nytt. Jag har sovit bättre inatt eftersom jag vilade rätt mycket igår under dagen = mindre foglossning. Fast jag känner mig väldigt trött ändå. Det är konstigt det där..

Å nej, inga känningar. Ni som har VIP på sms när det väl drar igång behöver inte oroa er. Jag skickar ett när det är på g. Om ni ändå har frågor på hur jag känner det osv kan ringa min kära sambo så svarar han:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar