onsdag 23 maj 2012

Humor;)

Nea gillar de turkiska toaletterna. Hon blir på strålande humör när hon förstår att det är dit vi ska gå. Igår så fick hon och My följa med in på en handikappstoalett när Mattias blev akut bajsnödig. Detta var ju jättekul. Sedan att My blev bajsnödig samtidigt var ännu roligare eftersom Mattias fick bajsa väldigt snabbt. Ni förstår hur stressad han blev över detta. 

Idag fick hon följa med mig in på toaletten. Det går inte att ta in vagnen där toaletterna väl är så hon fick stå utanför och jag fick öppna och stänga dörren som en tittut lek för att hon inte skulle bli rädd av att sitta där själv. 

Alltså jättekul att gå på toa. Fast inte för mamman eller pappan:) 



Skickat från min iPhone

3 kommentarer:

  1. Hoppas ni har det bra, o slipper en massa toabesök

    SvaraRadera
  2. Hahahihohoh.. Jag skrattar, men kan tänka mig att det är mindre roligt för er! Kraaam

    SvaraRadera
  3. Snygging! Bajs är ett återkommande ord i våra familjer just nu, ligger i mångas intresse haha... Puss

    SvaraRadera