fredag 11 maj 2012

Nicolinas blomsterbutik i Åkered

Idag har vi varit hos Nicolina och handlat blommor. Alltså det finns så mycket fint att välja på. Problemet är att jag vill ha nästan allt. Idag fick jag med mig en korg, någon grön växt som jag ska planera där i, samt några snittblommor som nu står och pryder mitt soffbord. Jag vet ju oftast inte vad blommorna heter. Jag vet bara vad jag tycker om:) Förresten, jag ska köpa alla mina blommor hos Nicolina till mitt bröllop. Jag har nog inte berättat det för er tror jag. 

Vägg i vägg ligger ett jättemysigt fik som även säljer inredning. Där var vi och fikade på hemmagjorda kakor. Där inne är det såklart också väldigt mycket som hade passat hemma hos oss. Jag satt där och njöt av min latte och suktade efter allt fint. 

Jag rekommenderar er verkligen att åka dit. Det ligger på Åkeredsvägen 3 i Västra Frölunda. 


















Nu kommer det några bilder från Home & Coffee. Jag frågade snällt om jag fick ta några bilder till min blogg:)


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar