torsdag 31 januari 2013

Lisa hjärta Stefan

Det första bröllopet jag var på var Lisa och Stefans. Då hade jag inte börjar min "fotokarriär" och vad jag ångrar det idag. Fast det går ju inte att ångra, haha.. För hur skulle jag kunna veta det?! Hittade dessa bilder på min gamla blogg från deras bröllop. Jag ser vad jag skulle gjort annorlunda. Men jag ser även att jag har hittat något utan att ens veta om det. För då tänkte jag ju aldrig på vinklar, poser utan tog bara kort. Kunde inte ställa in någon kamera och hade inte något redigeringsprogram. Men som sagt. Tänk om de gift sig idag då hade jag varit en högst upptagen gäst:) Bara gått runt och fotat. Kanske tur ändå?! 


3 kommentarer:

  1. Mina glädjetårar rinner... Fina Frida! Jag vill köpa varenda bild! PUSS

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha.. Du är söt! Här köps inget. De är dina:) kram

      Radera
  2. Wow vilken klänning och snygg brud! Jag skulle kunna gifta mig om och om igen bara för klänningen skull :)

    SvaraRadera