tisdag 8 januari 2013

Modell sökes till Boudoir fotografering

Hm. Sista tisdagen hemma med båda barnen. Nästa vecka går My mellan 08.30-15.30 och Nea ska skolas in på sitt dagis. Lite ångest har jag allt. Eftersom vi har bestämt oss för att två barn räcker så är detta sista gången jag är mammaledig. Hm. Det känns lite märkligt att jag ska jobba ca 32 år till utan uppehåll?! 

Jag har fått frågor angående mitt fotograferande. Det kommer jag självklart att fortsätta med. Jag har 4 bröllop inbokade, två familjefotograferingar, en barnfotografering och en gravidfotografering. Utöver detta har jag några andra ideér som jag jobbar med. 

Jag har inte fotograferat en "pree-shoot" och har därför bokat upp ett brudpar som en marknadsföringsgrej. En "pree-shoot" görs innan själva bröllopsfotograferingen för att paret ska få känna på hur det är att bli fotograferade och på så sätt är det lättare att slappna av på själva dagen. Plus så får man fina parbilder utan bröllopsutstyrseln. 

En annan sak jag håller på med just nu är Boudoirfotograferingar. Sensuella bilder som man kan ge till sin man som morgongåva. Ett lagom stort album med sensuella bilder på bruden. Jag har gjort en sådan fotografering till en brud tidigare som blev superbra. Men jag behöver nu någon som kan ställa upp som modell som jag får använda i min marknadsföring. Jag gör jobbet gratis och ni får bilderna som digitala filer. Fritt att framkalla eller förstora själva. Jag kan hjälpa till att sätta ihop ett album om det är så att det blir en riktig morgongåva :) Maila mig på Fridaiveskar@hotmail.se om intresse finns




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar