söndag 1 januari 2012

Egentid

De hade jag i 45 min för 5 dagar sedan. Innan dess vet jag inte. Jag drömmer om att bara få ligga i soffan och läsa en bok. Själv. Ingen som vill/behöver ha något. Att få ladda batterierna och försöka glömma tröttheten som kommer ifatt en nu. Tänk att få sova en hel natt utan att vakna?!

Nä, istället blir det snart måndag med tvätt i mängder och två barn hemma. Tur att det är en kort vecka. Alltid något. Sen kommer Linas matkasse imorgon. Det är ju oxå lite uppiggande.

Skickat från min iPhone

1 kommentar:

  1. Läsa en bok får du nog vänta typ 5 år innan du kan göra ifred. :) Allt som görs på hemmaplan är svårt, iallafall här hemma. Du måste ta dig iväg för att få riktig egentid. Eller jaga ut M och barn på utflykt och läs läs läs!

    Pussss

    SvaraRadera