måndag 30 januari 2012

Flera kanaler på tvn?

Mattias är en man som alltid, jag menar verkligen alltid, svarar i telefon. Det kan vara något viktigt som han absolut inte kan missa. Nu i veckan har det ringt flertalet gånger utan att han har svarat. Det var mycket märkligt. Därför frågade jag honom

- varför svarar du inte?
- det är från boxer (eller något annat sådant bolag, kommer inte ihåg riktigt)
- jaha?
- de vill att vi ska öka vårt tv utbud med fler kanaler.
- vill vi de?
- jag tänkte att vi ville det när de ringde första gången men sa då att jag skulle fråga dig.
- ok?! jag tror att det är onödigt.
- jag tänkte att du kanske ville titta på filmer på dagarna nu när du ändå är hemma?
- haha, skämtar du säger jag..


Han tittar på mig och jag förstår att han inte gör det. Jag tror att han behöver vara hemma och prova på två barn och hushåll. Vad tror han att jag gör om dagarna?!

7 kommentarer:

  1. Hahaha... Han e ju rolig:) Vilket skämt liksom:) puss

    SvaraRadera
  2. Han tror nog att du har tråkigt och behöver lite underhållning. :) Du får tänka att han ville vara snäll. kram

    SvaraRadera
  3. Ha ha, ja de slutar aldrig att förvåna en! Förresten så älskar jag flickornas rum, sååå himla fina!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Det var nog det roligaste idag :-))))
    /Madde

    SvaraRadera
  5. Ja, han är då rolig ibland.. Jag bara skrattar åt honom när han säger sådant. Han tänker liksom inte efter. Men snäll det är han absolut:)

    kram på er

    SvaraRadera
  6. Män tänker inte som oss kvinnor. Så är det bara.

    SvaraRadera