lördag 28 april 2012

Pass och barnvagnskräm

Vi har ägnat förmiddagen åt att fixa pass till Nea. Tur att båda var med då pappret med bevittningen var fel. Alltså hade jag åkt in igår som jag hade tänkt hade jag fått åka hem igen. Då hade jag varit riktigt arg på Mattias. Tur för honom:)

Nu har jag i alla fall hämtat mitt som jag ändå får byta i höst då jag byter efternamn.

Jag passade på att köpa en ny ansiktskräm inne i stan. Min från Decleor är slut och denna gången blev det en kräm från ett annat märke. Något som Jossan hittat. Kul att få testa en ny produkt som ska vara super. En produkt som kallas barnvagnskrämen. Då kan man liksom inte låta bli. Decleor eller barnvagnskrämen för trötta föräldrar. Ni ser ju att valet blir lätt. Ska visa er sen:)

Nu ska vi hem och grilla hamburgare till våra gäster som kommer vid 14.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar