tisdag 5 juni 2012

Bruduppsättning

Bröllopet närmar sig och jag börjar bli en sådan där hemsk bröllopsbrud. Konstigt det där. Jag funderar på mycket och just nu tänker jag endast på bruduppsättningar. För det jag hade tänkt från början vill jag inte ha. Det var ju inte oväntat. Samtidigt är jag lugn för jag vet att min syster fixar det men först måste jag veta hur jag vill ha det. Vilket jag inte vet. Någon som har förslag? Jag är öppen för allt. Lägg gärna in länkar på snygga uppsättningar.

Panik!!


Bilden är lånad

2 kommentarer:

  1. http://pinterest.com/brides/wedding-hair-ideas/

    Här kommer en länk som kanske kan vara till någon hjälp :).

    Önskar er en fin mini helg!

    Therese (Kittes vän)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla!!! Ska genast kolla in detta:)

      Radera