torsdag 28 juni 2012

Lax å vin

En underbar dag är snart slut. Jossan och Maria har varit här. Naturligtvis även barnen:) Vi har badat, lekt och fikat. Det är så skönt när solen äntligen är här och det finns mycket mer att roa sig med både för vuxna och barn. Humöret påverkas och alla är glada nästan jämt.

Tom kom för att hämta Maria och Liv men vi tyckte att de kunde stanna på grillmat och vin. Så det blev visst så. Jag skulle sprungit en runda men prioriterade vin och vänner:) Vilket känns helt rätt och naturligt. För det gör mer gott för hjärtat att sitta och skratta och umgås med vänner än att springa en runda. Dessutom är det inte ofta det blir spontankvällar som de här.

I alla fall. Jag hade såklart kameran framme. Jag är inne i en sådan period igen. Tar kort på allt och alla. Stackars mina vänner, haha.. Dock blir det mest på barnen. Det känns lite mer påträngande att ta kort på de vuxna. Jag vet inte varför. Tre kort på Liv fick det bli idag:)











2 kommentarer:

  1. Visst är det härligt med såna dagar och kvällar. Det är det som gör livet så bra. Pusss!!!

    SvaraRadera