onsdag 20 juni 2012

Fullt ös och sömnproblem

Ja så var det vardag igen. Bröllopskänslan har nästan lagt sig från bröllopet i helgen. Det var mycket bra att gå på ett så nära vårt eget för nu har både jag och Mattias eld i baken. Fast nej, inte Mattias. Han är lika lugn som innan och funderar inte så mycket på vårt som faktiskt snart är här. Men jag däremot har bara tankarna på det och planerar och planerar hela dagarna och nätterna så sova gör jag inte heller.

Idag ska jag och Nea åka till Frölunda Torg och inhandla nödvändiga pynt saker. Lika bra att fixa sådant så mycket som möjligt nu då vi åker ner till Hällevik i midsommar. Det lär vara en fullpackad bil ner:) Jag har så mycket pynt ideer att jag blir tokig på mig själv. Ni skulle bara veta. Herregud. Det går inte stoppa mig utan det bara flödar ut saker och Mattias bara tittar på mig och frågar såklart -Vad kostar det? Trevligt med en sådan man som bara frågar efter pris och inte säger -Åh, vilken bra ide Frida. Klart vi ska göra så.


Ni glömmer inte att tävla va? Det måste ni ju. Gå in HÄR och ha chansen att vinna 300 kr att shoppa för på Belysningsdesign Kom igen nu:)

Jag och Mattias bror

Ni ser herren på täppan va:)

Hur ska man blåsa detta?

1 kommentar:

  1. Jag kan bara hålla med dig Frida, min blivande man känner förmodligen inte alls samma stress som jag. Typiskt killar, men man blir ju så trött (som om man inte redan är det). Och jag köper piff-detaljerna utan att säga nåt till honom, annars hade det garanterat blivit samma kommentar. Men jag skriver upp vad det kostat så tar vi det sen :)

    SvaraRadera