måndag 17 september 2012

Fler bilder på Emma och en vanlig måndag

Vi har haft en underbar helg. Jag har fått shoppa, fota och umgås med människor jag älskar. Vi har ätit god mat, haft "festitält" och druckit mängder av kaffe. 

När båda våra syskon hade lämnat oss igår hann vi med att göra en grovstädning vilket känns fantastiskt idag. Att få börja måndagen rent. Det är bra för själen och för förhållandet;) 

Jag och Nea ska bara ta det lugnt idag. Vika lite tvätt kanske. Det räcker en måndag känner jag.

Bjuder på några bilder till på Emma som jag tog igår. 











4 kommentarer:

  1. Snygga snygga Emma och duktiga du!! Du blir bättre för varje dag! :) Snyggt beskuret och fina färger! PUSS

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina du:) jag har inte skurit i en enda bild. Rakt från kameran:) fast de var kanske de du menade?! Hahaha.. Puss puss

      Radera
    2. Japp. Annars hade jag inte tyckt det var bra. Hihohoh!! Puss

      Radera