torsdag 13 september 2012

Lunkar på...

Igår var det strålande höstväder här i Göteborg. Jag och barnen var ute och lekte i flera timmar. Det gäller att passa på innan regnet och rusket kommer. De fick sedan bada länge och trötta ut sig rejält innan läggdags. Mattias var ute med grabbarna och åt middag så jag ville att läggningen skulle gå så smidigt som möjligt. 

Nu har jag redan gjort lunch och middag så slipper jag fixa med det sen. Lite tråkigt för mig kanske som får äta samma mat till lunch och middag men jag är numera van:) Det kommer i alla fall att serveras en linssoppa till barnens och mannens förtjusning. 

Annars idag? Jo, det blir till att fortsätta min städning som påbörjade igår. Det är grejer det. Städa, laga mat och ta hand om barn. Å det är nu livet börjar som de säger. Japp. Det har vi nog insett:) 



 





1 kommentar: