torsdag 27 september 2012

Tjejkväll

Men hallå. Ja jag är här:)

Nea har fortsatt att vara ledsen och gnällig. Jag tror att det är en tand på g för hon tar sig för mun och ena öra plus att hon hade lite feber igår. Nu på morgonen är det i alla fall ett glatt humör på henne.

Idag ska jag faktiskt försöka göra fint i vårt sovrum. För ett tag sedan målade jag en skänk som nu står på sin plats och väntar på att bli pyntad av grejer.

Ikväll ska jag och Jossan in till stan. En liten shoppingrunda först och sedan ska vi äta på Hello Monkey. Planen är att ta bussen hem så att vi båda kan dricka vin. Men åh, vad trevligt. Mattias ska jobba hela helgen så jag laddar mina batterier ikväll. Tjejkväll med den långbenta. Jo, jag tackar!

2 kommentarer:

  1. Det är ni värda:). Ha så mysigt!!! /sys

    SvaraRadera
  2. Det låter extremt trevligt, drick lite vin för mig med! Och hälsa den långbenta! kraaam

    SvaraRadera