tisdag 11 september 2012

Lucia

Årets första luciatåg har redan varit här. Det tackar jag för:) Dock var de väldigt tysta och bjöd inte på en enda sång. De kanske vill spara sig lite. Det tror jag.

Idag har vi inte direkt några planer. Båda barnen är hemma så jag antar att det blir mindre hushållssysslor och mer lekar. Sen ska jag komma på vad vi ska äta till middag ikväll. Vi är inne i en svacka nu och äter typ spagetti med köttfärsås varannan dag. Någon som har ett bra förslag som även är nyttigt? Vi har tänkt att beställa Ica maxis matkasse som man kan få laktosfri men det strular med våra Icakort. De är inte registrerade riktigt då jag har haft Icakort tidigare. Jag gillar inte när det ska vara svårt. Jag har lite annat att syssla med än att ringa Ica.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar