torsdag 29 september 2011

Då fortsätter vi

My sover. Nea är vaken. Hon vill inte sova ikväll heller. Hon har stirrat, gympat med ben och armar, ätit varje kvart och gråtit i omgångar. Men blunda och somna är inte av intresse. Dessutom duger Mattias bara i 5 minuter innan jag får ta över igen. Att sitta ner kommer inte på fråga. Hon kräver att man står eller går. Jag får många timmars promenad i alla fall och mat hinner man ju inte riktigt med. Kanske mina återstående kilon försvinner snabbare än jag tänkt. Det är kanske så hon tänker. Hjälpa sin mamma liksom:)

Detta har nu pågått sedan 18.30. Blir det som igår somnar hon vid mitt bröst kl 24. Pigg och laddad inför helgen?! Ehh, nä.

Skickat från min iPhone

2 kommentarer:

  1. Hua, det där låter precis som med Julia... tänker på dig <3 kram Martina

    SvaraRadera
  2. Jasså du säger de:) skönt att man inte är ensam och att se finns andra som gått igenom samma sak. Blir lite lättare då. Tack snälla Martina för dina peppande ord. Kram

    SvaraRadera