onsdag 28 september 2011

Sjuk och fas nummer 1

My är sjuk. En rejäl förkylning med massor av snor och slemmhosta. Mattias har fått sova inne hos henne inatt. Det låter så otrevligt när hon andas.

Nea är inne i sin första utvecklingsfas. Den började igår med konstant ätande och bärande. Hon har svårt att komma till ro. Inatt har hon inte sovit någon längre period. Max 45 min i taget. Idag har hon sovit i max 20 min trots att hon är i min famn. Dessutom vill hon äta hela tiden.

Dessa två damer är alltså mitt sällskap idag. Ni förstår att detta är rena drömmen. Jag har i alla fall lyckats ge båda mat. Nea hänger vid bröstet och My fick köttbullar med makaroner. Mat till mig själv är ju inte direkt prioriterat. Jag skickade därför ett sms till Matthias där jag skrev att vi får köpa hem gainomax som jag kan ta när det kör ihop sig. Fick tillbaka denna bild. Han vill nog inte att jag ska vara hungrig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar