tisdag 13 september 2011

Koja

Idag har jag, Nea och My byggt en koja. Jag kan inte säga att Nea hjälp till speciellt mycket. Hon har bara hängt på armen och tittat. Hon ville heller inte ligga själv utan skulle prompt vara med mitt i. My har tyckt att det varit ok. Vi har även målat, pusslat, kollat på film, lagat mat, ätit äpple och gjort den där kojan med Nea på armen hela tiden.

Natten har varit kass. Neas mage är lite ur form vilket gör att hon inte kan komma till ro. Inte jag heller. Mellan 01.30 till ca 07.00 var varken jag eller Nea överens med hennes mage. Vi sov sedan till 08.30 av ren utmattning. Även förmiddagen, ja fram till 14 har den krånglat.

Nu har jag precis ammat och ska testa att lägga henne i sin säng. Hoppas det funkar. Jag vill inte ha en fjärde natt av sömnlöshet. Man fungerar ju inte så bra som människa då:(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar