onsdag 17 augusti 2011

Hej å hå

Jag är här:) Fast jag är trött. Faktiskt jättetrött. Den där lilla obefintliga promenaden i icke terräng i lugn takt gav som tidigare sagt bara ont i fogarna. Därför har jag knappt kunna sova inatt. Jag har bara haft ont i benen och har inte kunnat hitta en skön sovställning. I det skicket vill jag inte föda barn. Då väntar jag hellre en extra dag och tar det lugnt. Fast bara en dag;)

Mattias tryckte på de där punkterna på mina fötter. Det hjälpte inte heller. Fast det är ju i alla fall skönt och jag får ju inga negativa effekter av det.

Vi åt även stark mat igår. Eller ja, Mattias åt det. Jag var inte sugen på att peppra på tabasco på min kycklingtaco. Å Mattias har ju inte fött några barn inatt;)

Nu har jag varit och lämnat My på dagis. Hon grät stora tårar när jag vinkade hej då. Det gör så ont i hjärtat på mig. Jag vill bara springa tillbaka och ta med henne hem. Vem behöver dagis?! Hon kan vara hos sin mamma för evigt. Fast jag vet ju att det där är omöjligt och att hon efter en stund blir glad igen. Men ändå.

Nu ska jag ligga i soffan till 11.30. VILA står på mitt schema idag. Vilken härlig aktivitet:)

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar