fredag 26 augusti 2011

Helg mys

Hörrni. Idag är det fredag. Det är ju ändå härligt! Då känns allt lite lättare igen. Att veta att man har en hel helg framför sig. Dessutom oplanerad. Vi har inte en endaste liten plan på vad vi ska sysselsätta oss med. Kanske föder vi barn, kanske inte. Vad det än blir så är vi i alla fall hemma och myser, hela familjen.

Natten har varit sådär. Mina fogar, inte helt otippat, har bråkat med mig. Det var ju inte något som överraskade mig eftersom jag städade intensivt igår. Då blir mina fogar arga och bråkar med mig. Jag har även haft en sjövild bebis i magen och vägrat ligga still. Kombinationen av dessa två bråkstakar har hållt mig vaken och gett mig huvudvärk de luxe. Jag har knapprat i mig två Alvedon och väntar på att värken ska släppa.

Tecken på att bebis är på väg? Nej, ni behöver inte oroa er. Den verkar trivas bra där inne. Min nya teori är att det är en kille. De verkar vara lite segare på att komma ut:)

Nu ska jag ligga i soffan och vila. Kanske fundera lite på vad vi ska äta ikväll...

1 kommentar:

  1. Jag kan kommentera igen, wihoo!!:) Vila är nog medlet för att få ut bebisen. Den verkar onekligen helt opåverkad av att stressas ut iaf:) puss

    SvaraRadera